Tisdag

Puhh...är precis hemkommen från stan och är helt slut. Det är hett, hett, hett ute!  
Med tusen påsar och mycket springande fram och tillbaka i 30graders värme blir man helt knäpp tillslut och utan vatten och mat i sju timmar gör att man kan förväxlas med en galning:) Jag hittade dock lite fynd på rean men som vanligt blir det att jag seglar bort till "nyheterna" i stället. Detta var i alla fall vad som fick följa med mig  hem.

 
 
 

Rödvit randig tröja
- RedGreen

Armband - H&M
Skor - H&m
Svart linne - Monki
Sjal - Weekday
Ögonskugga - Make up Strore

Nu är det helt klart på tiden att jag skuttar ner och hjälper Anna med maten, jag har hela kylen för mig själv nu när päronen är i grekland så jag behöver hjälp med att tömma den innan jag åker . På torsdag händer det ,då åker jag och alla mina seglar kompisar upp till Norge för att segla,världens näst största båt, ner till Tyskland. Ett äventyr man troligen bara kommer att  får uppleva en gång i livet! härligt, härligt!  Nej nu måste jag verkligen dra mig...nu blir det käk och sen är det beachen nästa med en anna Anna , även känd som "Näcken" :) vad har ni för er?


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tjohoo min lilla skrutt! Fan va nice att du också skaffat blogg, då är jag inte ensam om att nörda mig! :D haha. Kommer följa den slaviskt.. ;) Puss på dig!

2008-07-29 @ 22:39:12
URL: http://baramatilda.blogg.se/
Postat av: Lisa

snygg sjal! Du verkar ha hittat riktiga kap:)

2008-07-31 @ 12:18:49
Postat av: Amanda

Snygg sjal=)

2008-10-02 @ 22:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0