God morron ...

God morron alla sköna bloggmänniskor!

Nu är jag precis tillbaka efter min lilla morgon promenix, då jag även fick säga hej då till Matilda påvägen.

M och jag hade en helt lovely dag igår då vi låg och brände upp oss(eller jag iaf eftersom jag var så hypad att jag inte ens hann tänka ordet solkräm förän jag låg på stranden och riktigt känner strålarna bränna mot min hud). I den värmen så kan jag ju säga att vi var mer i vattnet än ovanför, så jag passade på att lära henne att vara under vattnet utan att hålla för näsan, vilket gav många härliga skratt:) Efter en kall, lång dusch och lite försenad siesta blev det pizza och kladdkaka till Sex And The City. Onyttigt jag vet, men har ju tränat som ett as hela vintern/våren för att bara kunna chilla och njuta nu under sommaren. Det är rätt knäppt tycker jag, man tränar hela året inför sommaren och bikinisäsongen för att man ska få den där drömkroppen etc men sen när sommmaren väl kommer släpper man alla regler och hälsosamma tankar och bara frossar under den tid som det verkligen "gäller". Jaja, man lever bara en gång och då ska man passa på att bara njuta och inte binda upp sig och begränsa sig till massa regler och måsten!

Nej nu är det dax för en liten power nap innan Ida kommer, fick inte tillräckligt med skönhetssömn då jag och Matilda låg uppe och snackade halva natten:)  och så jag behöver ladda upp batterierna inför min  stora Norgen resa. Tio dagar segling från Norge till Tyskland på världens näst största båt,med festivaler och seglarliv, ett riktigt äventyr! Som ni förstår kommer jag inte att kunna blogga under dess dagar men så fort jag kommer hem kommer ni att bli uppdaterade på allt roligt från min resa:) puss så länge

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack för en underbart trevlig dag + natt hos dig my love, hur myspys som helst! =) Hoppas du får en riktigt skön seglats! <3 PUSS min tomat!

2008-07-31 @ 21:30:42
URL: http://baramatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0