Monday

Hallå folket, måndagen är här och jag måste medge att jag är lite depp. Min mobil blev stulen för några dagar sedan och jag känner mig verkligen helt handikappad utan den, helt naken! Well, well life goes on.

Idag började dagen helt toppen då jag finner mitt franskaklassrum helt kolsvart och inte en enda kotte där.
Självklart hade jag helt glömt att vi skulle käka frukost på Le Pain Frances så det var bara att sucka av sig ilskan och inse faktum genom att sätta sig ner och slå upp böckerna på egen hand, bra jobbat Cornelia!
Efter nästan fyra timmars håltimma var det dags för mig och Matilda att hålla i vår engelskalektion. Det blev lite kaos men det var bara kul, gött teamwork Matilda!

Nu ska jag försöka få pluggat lite inför Engelskaprovet som är imorgon och sedan bär det av till båtkursen där jag även träffar " Familjen", skit kul! ha en toppen kväll, hugs.


Kommentarer
Postat av: The Wicked Messenger

Fin bild, är det du som tagit den?

2008-11-10 @ 21:31:58
Postat av: Anonym

Fin bild, är det du som tagit den?

2008-11-10 @ 21:33:07
Postat av: sanna

åh vilken fin bild :DD

2008-11-14 @ 17:24:27
URL: http://sannaasg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0