Godnattvisa

Sådär, då var  sängen nybäddad och jag helt ny duschad. Då är det bara att hoppa i pyjamasen nu men först hade jag bara tänka att dela med mig av kvällens godnattvisa som idag är Nicest thing av Kate Nash. En helt underbar låt som verkligen sätter ord på alla känslor man har. Så ärlig, naken och otroligt stark låt  som verkligen visar sin sårbarhet, helt klockren!  Är verkligen ledsen att jag missade henne på årets Arvika, men, men då har man alltid en ursäkt att åka till London och se henne där på någon mysig klubb=) Nej nu är det allt dags att hoppa till sängs, det är ju en dag imorgon också, puss på er!


Kate Nash

Kommentarer
Postat av: bitte

snygg

2008-10-16 @ 13:38:18
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Lovisa

ser du hur duktigt jag uppdaterar mig;) hehe! jag gillar den låten så himla mycket började lyssna på den när det gick snett med en viss person.. riktigt mysig låt!! pusss

2008-10-16 @ 18:31:02
Postat av: Miriam

oh vad fint lockigt hår du har!!

2008-10-16 @ 19:58:59
URL: http://wedgeheel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0