Helg

Så var helgen förbi genom ett fingerknäpp, varför går den alltid så fort!?
Jaja, jag fick i alla fall gjort en hel del, lördag var det Navid Modiri på Sticky och sedan bar det av hem till Sara för The Hills maraton all night long. Gudarna kan ju vara ett av Göteborgs skönaste band med deras pop-synt-reagge musik och helt underbara publik som dansar och sjungar utan några som helst hämningar. Störda nog som dem är delade dem ut apmasker till hela publiken "bara för att de vill vara först med något", så hela publiken dansad loss iklädda apmasker. Efter spelningen fick jag knött mig fram i kön och köpt deras nya platt och självklart fick jag den signerade av Navid  som berätta att Cornelia är det finast en tjej kan heta, wiie! Väl hemma hos Sara, efter att jag blivit drängt av skyfallat  regn, så blev det te och The Hills kväll blandat med planering för alla våra äventyr vi vill ge oss ut på!


























Navid Modiri och gudarna 081018

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, balla apmasker ;D

2008-10-20 @ 20:25:58
URL: http://baramatilda.blogg.se/
Postat av: Berndt

Jag håller med Navid. Kul kväll du hade:)

2008-10-20 @ 21:44:56
Postat av: Hö(-säck)

muuuuumms!

- HOOORNY!

- BAAAAALLE!

2008-10-21 @ 21:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0