Onsdag

En riktig härlig dag idag med tanke på att jag somnade  till dunket av p3 hip hop och Momma I'm so sorry  med Clipse, riktigt skön låt som jag varmt kan  rekomendera!
 Idag var det franskaprov i skolan som gällde och det var bara att tuta och köra och hoppas på det bästa.  Vi blev också  intruduserade av folkdansen som vi ska dansa nu på gympan fram till Lucia ungefär och det ska verkligen skit kul! Jag skrattade ju så jag fick magknip förra året så jag hoppas att det blir lika roligt detta. I kväll ska jag på Weekdays  öppningsfest med Oskar och Sara, så vi får hoppas att det finns några slantar kvar i plånboken när alla öppningserbjudanden väcker Cornelias vill-ha-begär till liv! Ska bli skit kul med massa skönt modefolk och kanske en modevisning eller två som ryktet säger. Ha en toppen kväll, tjenixen på er=)




Kommentarer
Postat av: Jennilie

Ja det tycker jag också!:)

2008-10-22 @ 19:11:17
URL: http://dayswithjen.devote.se
Postat av: Tyskjäveln

Men va, gud vad roligt! Väntar med spänning på att få se dina nya outfits imorgon då :)

2008-10-22 @ 22:12:37
Postat av: Matilda

E de snygg-ogge på bilden tro? :P

2008-10-23 @ 09:03:20
URL: http://baramatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0