Söndag

Söndagen är här igen och även denna vecka har bara sprungit förbi. Dagen började med att jag vakna av att regnet smattrade mot mitt  fönster så hårt att jag trodde att det skulle gå sönder. Det var en sådan där kall morgon då man bara vill dra täcket tätt intill sig och bara ligga  kvar och lyssna på regnets smattrande tills man somnar om, och det var precis vad jag gjorde. När jag väl fick pallrat mig upp sedan blev det faktiskt en powerwalk med mamma och lite pluggtid ute i solen som tittade fram. Riktigt duktig känner jag mig! När man väl tar tag i sig själv och sätter sig ner med skiten så rullar det oftast på riktigt bra. För stunden kom jag just hem från min "krussekväll" med "familjen", men det berättar jag mer om imorgon. Nu väntas det kvällste och nötter till Sex and the city, ciao!


                             

                               
                            
                               Mitt pluggberg bli mindre efter att ha avverkat en pluggstund i höstsolen

Kommentarer
Postat av: E

I morgon har du ett utmätkt läge att nämna mig =)

2008-10-05 @ 21:23:21
Postat av: Matilda

Haha, fint att du fått me några löv där också du! (Y) :)

2008-10-05 @ 21:24:05
URL: http://baramatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0