Torsdag

Hej alla bloggare! Ledsen för dålig uppdatering men jag har arbetat med mitt svenska arbete hela dagen efter som jag inte gjort ett jota under dem fem veckora som vi har haft på oss att göra arbetet på, så då blir det till att panik skriva sista dagen. Idag efter skolan blev det en snabb tripp till Frölunda Torg med mami och kom hem med en kofta, ett par örhängen och skor rikare .När vi kom hem var pappa och syrran skit sega och jag och mamma håll på att svimma av hunger så det var bara att hoppa in i bilen igen och köra bort tll Önneredspizzeria, ibland får man faktiskt unna sig (så länge det får plats på en gaffel låter ju egentligen mitt nya motto)! Nu är det snart dags att nana, alla kan faktiskt inte leva upp till Carro-livsstilen (festa på onsdagar fram till tidiga morgonen) tjenixen på er!


Din Sko


Bik Bok (trodde aldrig jag skulle sätta en fot där inne, men skenet kan bedra)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Eeey, I love your shoes :)

2008-10-24 @ 07:57:06
URL: http://baramatilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

en kebabpizza från handlarn, mmm:)

2008-10-27 @ 19:33:10
Postat av: Linnea

härliga örhängen:)

2008-10-28 @ 22:32:51
Postat av: kelsey

those are so cute..i have peacock feathers and im gonna make a headband but i might have to make these too!!

come for a visit!

http://BEACH1129.blogspot.com

2009-01-22 @ 22:36:13
URL: http://BEACH1129.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0