Always Going

Hej där kära bloggare!
Nu har jag äntligen fått tillbaka mitt älskade internet efter hela FYRA MÅNADER! Jag skäms jätte mycket över att jag inte har kunnat uppdatera bloggen under en så här lång tid..men men, gjort är gjort och nu är det bara att ta nya tag.

Som ni säkert vet så avslutade jag denna underbara sommar med en veckas partyresa på Kreta med några av mina supersköna vänner. Det blev en resa vi alla sent kommer att glömma. Första gången utomlands utan föräldrar och att kunna få upptäcka en helt ny stad på egen hand gjorde resan till ett riktigt roligt äventyr! Massa sol och bad, svalkande glassar, härligt färgade drinkar och massa party all night long var apkul. Men nu har verkligtheten kommit ikapp mig och skolan rullar på för fullt, den ena läraren är värre en den andra och läxor och prov bara staplas på varandra MEN om en timma  och 15 minuter så har jag inga skolamåsten längre under fem dagar, om en timma och 15 minuter kommer jag tillsammans med hela klass 2D på Samksolan rulla ut från Göteborgs centralstation och tre timmar senare kommer vi att göra Stockholms gator osäkra:) Japp nu är det klassresa till Stockholm i fem dagar som gäller och det ska verkligen bli apkul! Förhoppningsvis kommer det att bli en del sköna second handfynd på söder, masshopping på PUB och en fika eller två för att vila trötta shoppingfötter:)

Nu måste jag verkligen dra mig för jag har ett tåg to catch men jag lovar efter Stockholmsresan ska jag allt bättra mig med bloggandet. Då blir det massa bilder och inblickar från livet som en 17årig Cornelia i vackra Göteborg...puss på er

Kommentarer
Postat av: molly

sv: Tack så mycket!

2008-09-10 @ 19:23:38
URL: http://mews.blogg.se/
Postat av: Matilda

uppdatera mera min vän! det här håller inte :P

2008-09-16 @ 17:56:06
URL: http://baramatilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjenixen cornelia!

jag väntar på uppdatering, är inne och kollar tre gånger per dag och varje gång blir jag lika förvånad över att du inte har uppdaterat. så nu har jag läst igenom bloggen ett antal gånger och kan de flesta inlägg utantill. om du inte skärper dig börjar jag snart läsa blondinbellas blogg.

glada hälsningar / Liselotte 39 år

2008-09-21 @ 16:09:03
Postat av: Erre

Hej



Jag håller definitivt med din andra trogna läsare Liselotte 39, DU UPPDATERAR FÖR DÅLIGT! Minst en gång om dagen är acceptabelt. (elller i värsta fall en gång varannan dag)

Och sen tycker jag att du ska nämna mig oftare...

För övrigt är det en jätte intressant blogg ;)

2008-09-23 @ 15:49:22
Postat av: Matilda

Jag håller fan med Liselotte 39 jag med. DET HÄR HÅLLER INTE. Men i mitt fall har det gått så långt att jag redan börjat läsa BB's blogg, i brist på kreativa, inspirerande, mysiga, hemtrevliga inlägg från corneliacorner.

2008-09-24 @ 16:25:02
URL: http://baramatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0