Lördag

Jag vet, jag vet, jag borde inte få ha en blogg med tanke på hur sällan jag uppdaterar!
 Men nu sitter jag här igen och panikskriver framför dator, ångest över att jag inte uppdaterat på mer än...ja, jag vet inte vad!
Jag förstår inte vart tiden tar vägen, det känns som att varje dag är helt fullspäckad och jag hinner knappt komma hem och säga hej till familjen förän jag sover som en stock.
Plugget, träning, kompisar på stan och resor ,så har mitt liv sett ut i mer än en månad nu i stort sätt ,och det är inte okej att bloggen kommer på 4.e plats!  
Jag har ju bland annat varit i Stockholm på klassresa, vilket var skitkul, party all night long säger jag bara! Sedan dess har jag dansat på skolans årliga kick off, sovit i en tvättstuga på klassfesten i Hunnebostrand, testat på capoira, köpt en ny mobil och varit på sexårs kalas med fiskedamm och hela baletten, men jag får ju inte glömma den underbara kväll som Håkan Hellström bjöd på på Liseberg igår, så magiskt bra! Att hoppa, nästan längst fram vid scenen, i takt med 17000 andra Håkan fans, på ett nästan julupplyst Liseberg är en lyckokänsla som inte går att beskriva,helt fenomenalt bra!
Planerna för denna kvällen är inte sämre de. Snart bär det av hem till Louise på 80-tals middag och det lär bli riktigt kul med tanke på dem sjukt snygga outfitsen man kommer att få se^^ hoppas att ni får en stört skön kväll ni med:) puss puss

Ps. Om vi har tur kanske jag kan lyckas lägga upp bilder och inlägg redan i natt! Ds.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Wohooooooo, cornelia har uppdaterat! Gott att se =) Och jaa, Håkan var MAGISKT! <3

2008-09-27 @ 20:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0