Måndag

Och så var veckan igång igen! Pluggberget bara växer och växer medans jag sitter uppkrupen i soffan med tända ljus, en gosig filt och en kopp rykande varmt te tilllsammans med syrran, myspys!
Något som jag har fått gjort idag är iaf att jag har städat mitt rum vilket inte händer alltför ofta, så nu blir mamma riktigt stolt över mig:) Snart väntar Beckkväll med syrran men innan dess blir det lite powerplugg med stört sköna Billy the vision and the dancers i bakrunden...puss puss











Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket coolt halsband, Vart har du köppt lego halsbandet ?

2008-10-01 @ 20:34:39
Postat av: Cornelia

det är en julklapp..men enlig mina källor kommer det från Designtorget här i Göteborg=)

2008-10-01 @ 23:48:44
Postat av: Jenni som längtar tills på tisda:D

Way, Snabba Cash! :D grym!

2008-10-02 @ 21:42:01
Postat av: maja

haha bowlingkotet:D

2008-10-07 @ 09:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0