Söndag

Så var det söndag kväll igen och ännu en vecka har gått! Helgen har varit helt toppen!
Fredag( jag räknar fredagar som helg^^) var as go eftersom jag fick sovmorgon ända till 10.30 pga jag hade studiedag. Jag, Ida och Sara var riktgit hurtiga och pallrade oss iväg till gymmet, sedan fick jag och Ida tvingat ihop det sista i vårt naturkunskapsarbete och som avslutning på dagen förtrollade Håkan Hellström mig och 17000 andra skrikande fans på Liseberg. Mer av fredagen kommer jag inte ihåg eftersom det mesta av mitt minne upptas av lyckoruset från Håkankonserten!  Lördag var inte sämre den, köpte ny mobil och lite nya skivor( ja , jag vet, jag är nog den enda i världen som köper skivor, men jag älskar verkligen att ha musik liggandes i hela mitt rum och bara vara mitt uppibland helt andra världar)  och sedan var det 80-tals fest och för en natt fick vi uppleva det glada 80-talet riktigt rejält! Hoppas ni har haft en super helg!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0