God morgon

Jaaa...äntligen helg! Jag älskar att vakna upp på lördagar och veta att jag inte har några måsten alls (vilket typ aldrig händer, höhö)och idag är äntligen en sådan dag. Att ha en hel dag oplanerad och inte veta vad som komma skall är verkligen skitkul, för vem vet var man hamnar vid dagens slut?
 
Igår var det skola som vanligt och låt oss säga att beep-testet var helt klart dagens snackis. Alla hade halft panik och ångest över detta test att... ja typ alla var  nära spygränsen. Jag och min duracellkanin till vän,Matilda, fick i alla fall skrapat ihop 10,1, och jag tycker att vi kan känna oss mycket nöjda med det, bra jobbat kompis!
Men dagens träning slutade inte där, nej efter gympan bar det av till  gymmet där jag ,Ida och Matilda fick upp pulsen ännu en gång på ett rikgit hurtigt pulspass.

Fredag kväll spenderades framför Sex and the city filmen tillsammans med min fina flikka Jennifer och ett stort lass Ben and Jerry- Cookie Dough, två riktiga godingar! Det är så mysigt att bara kunna krypa upp i soffan med det bästa sällskapet man kan ha, medans vinden viner utanför fönstret. Nu ska jag nog hoppa i gympaskorna och ta dagens powerwalk, puss på er!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Muuums var det:D ses på tisda igen! :D underbara tjej <3

2008-10-18 @ 13:56:29
Postat av: Matilda

Inte lite gott med glassen där du, men en sak måste du lära dig: man äter ALDRIG <ben and Jerry i skål, att äta ur bruken är halva grejen! :P

2008-10-18 @ 14:57:37
URL: http://baramatilda.blogg.se/
Postat av: Olivia

åååh, va mysigt! en perfekt kombination där :) Det är så fredagskvällarna ska se ut egentligen, speciellt när det bara reganr och blåser ute.

2008-10-19 @ 00:19:41
URL: http://olivjaa.blogg.se/
Postat av: Cornelia

vem har sagt att det var glass i skålen!?

2008-10-20 @ 22:35:18
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0