Tisdag

Hallå alla fans! Kom precis in från en springrunda och är helt slut i benen. Fick värsta motionsattacken idag. Det hela började med att jag hoppade av tre busshållplatser innan mitt stopp på vägen hem från skolan. Som ni vet är jag ju ganska knäpp så där gick jag i stormen och konkade på alla mina böcker istället för att sitta på en varm buss. Väl hemma och fått pluggat i två timma kände jag att det var dags för ett avbrott så jag slängde på mig springskorna och var ute och körde intervallträning för att sedan runda av med jogging hem igen. Jag känner mig så stolt att jag bara kan befalla mig själv så där och sedan pressa mig själv till det uttersta att jag blir helt spyfärdig och benen bara viket sig under en medans hjärtat går på hörvarv. Men det är den där frihetskänslan jag får när jag springer som gör att det är så värt det! Nej nu är det allt dags att hoppa in i duschen känner jag och sedan blir det lite powerplugg för att få in det sista inför Ekonomiprovet imorgon. Tjillivippen på er<3












Bilder från Stockholms skärgård


Kommentarer
Postat av: Ida

Fiiiiiiiiina bilder <3

2008-10-15 @ 20:08:50
Postat av: Eric

Okej förlåt! du skrev visst igår.. jag var inne för tidigt helt enkelt. Pusss

2008-10-15 @ 21:45:06
Postat av: The Wicked Messenger

Bilden längst ner hade varit väldigt fin i svartvitt. Tror jag.

Vackra bilder annars.

2008-10-15 @ 22:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0