hello world!

hej hej gott folk! dags för en efterlängtad uppdatering och den kommer här.
mycket har hänt de senaste dagarna och livet är ALDRIG lugnt på en skola som Samskolan!
helgen var helt störet skön med ett riktigt fredagsfrosseri bland kladdkaka och våfflor framför hederliga OC med ett gäng helt sjukt sköna människor. detta gav ett resultat av magont som jag inte vet om det var alla gapskratt eller lite för mycket gottgot, kul hade vi i alla fall.

lördagen var inte sämre den med fest i Haga för födelsedagsbarnan Olivia och Karolina som även det medförde magont dagen där på, men dock av andra skäl,men gisses vad kul vi hade!
jag och carro hamnade på ett litet sidospår påvägen hem då vi träffade ett gäng partyglada människor från Miami och Mellbourn som vi tog med till nefertiti.

helgen gick och inte en enda bok öppnades förän på söndagkväll vid åtta tiden då jag kände mig redo att ta mig an religionsplugget inför provet jag har haft idag.
för stunden är det tisdagkväll och religionprovet är äntligen gjort. snart blir det en liten nattapromenix men innan dess har jag en stor franskainlämning att skriva klart. det är helt sjukt hur mycket alla lärare bara öser över en med nya prov och inlämningar de här sista veckorna innan jul! kul är i alla fall att  imorgon dansar alla samskoliter folkdans i lisebergshallen. det är så kul att se alla springa runt i folkdräkt och hetsa inför bulleken (anmälda personer får gå upp på scen och äta upp en bulle, utan att använda händerna, med alla personer som dem har strulat med på skolan under året) det är vad som står på agendan för imorgon kväll, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Amanda

vilken helg du haft! love

2008-12-02 @ 21:50:30
Postat av: Matilda

hallelujah moment, äntligen lite uppdate! dock är det inte så saftigt med uppdaterning på baramatilda-fronten nu heller, men det kommer det kommer.. ;) see you tomorrow love, kiss! <3

2008-12-02 @ 22:06:20
URL: http://baramatilda.blogg.se/
Postat av: Lisa

låter skit kul! =)

2008-12-03 @ 16:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0