Vardagslycka

Några happy momentes från dagen är att jag äntligen fick bytt min väska som har varit sönder i jag vet inte hur länge. 
Nu har jag en splitter ny väska som jag glatt kan slänga över axeln utan att behöva vara rädd för att halva ska ligga kvar på marken. Därefter lyckades jag match min buss helt perfekt, så det vara bara för mig att gå rakt in i bussen där jag kom strosande längs Magasinsgatan. Väl hemma träffade jag pappa som varit borta i affärsresa. Go som han är, hade han köpt med sig ett Juicy Tubes till mig vilket var en härlig överraskning. Det är dessa små saker som piffar upp vardagen, det är vardagslycka det! 






Kommentarer
Postat av: Matilda

Nu är det MAJOR uppdatering på baramatilda-siten, kompis!

2008-10-05 @ 13:11:11
URL: http://baramatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0