Måndag

Sådär, nu är jag precis hemkommen från min båtkörkortskurs och magmusklerna har fått sig en regäl omgång av alla skrattattacker. Det är alltid lika kul att träffa "familjen"(mina seglar kompisar) för det spelar ingen roll hur lång tid det tar mellan våra träffar för det är som att man sågs igår och så fortsätter flummet där det avsluttades senast! Nu blir det i alla fall lite franska-prov-plugg-tid innan kvällen avslutas med en Beckfilm, puss på er!



Så här såg jag ut idag: (haha, jag ser jätte svettig ut, men det är så man ser ut efter att ha gått genom en dunder skur med regn )

Jeans: Whyred
Spetscape: Monki


Kommentarer
Postat av: Anonym

familjen älskar dig!

2008-10-21 @ 21:07:33
Postat av: Cornelia

haha, ni är så söta!

2008-10-21 @ 22:11:04
URL: http://corneliacorner.blogg.se/
Postat av: Maria

Den tröjan är hur fin som helst! funderar på att köpa den :)

2008-10-21 @ 22:20:56
URL: http://blondielogistic.blogg.se/
Postat av: båls

"seglarkompisar" de va de gulligaste!

2008-10-27 @ 19:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0