Måndag

Måndagens skoldag har passerat och jag är hemkommen från skolan. Riktigt skön dag idag! Hade franska som vanligt följt av megalång håltimma då jag, Sara, Ellinor och Jonathan försökte plugga på Sideroad men den tiden flummades snabbt bort. När de andra sedan skulle på lektion lyckades jag även pallrat mig bort till Matilda och avbryta hennes pluggande. Dagens halleluja var ju helt klart skolans ea-konsert! Massa musikbegåvade eleven uppträder som om de aldrig har gjort något annat, helt sanslöst bra är dem! En stor tummen upp till David och hans band, som är en stor favorit bland tjejerna, det var helt suveränt! Nej nu måste jag allt slita mig från datorn och plugga lite naturkunskap inför provet på torsdag för under resten av kvällen väntas en träff med "Familjen"( Anna, Anna, Anna, Eko, Ogge , Emma och Julia) Ciao!

                             

                              

                              

                             

Kommentarer
Postat av: Matilda

Aaahhh niice bilder där du! :D Vem är fotografen troo? :P tihi. fan vad jag känner mig blogg-skadad :P

2008-10-06 @ 17:53:29
URL: http://baramatilda.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Haha, ja man blir ju som man umgås^^

2008-10-06 @ 18:07:27
Postat av: joanna

snygg outfit! väskan är to die for :) puss

2008-10-06 @ 18:17:23
URL: http://jtotheoanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0