Musikmåste

Kvällens godnattvisa är för en gångs skull en lugn en, och idag är det Anna Ternheim med låter What have I done som går på repeat tills jag somnar. Jag önskade verkligen att jag kunde få ha Anna här bevid mig, sittandes på sängkanten och sjunga denna vackra visa tills jag somnar in, jaja drömma går ju.  Dagens mest spelade är The whitest boy alives- Burning, en stört go låt som sätter igång dansmuskerna, lyssna och njut ! Nu är det dags att hoppa till kojs, puss på er!



The Whitest Boy Alive


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh the whitest boy alive!

2008-10-23 @ 21:01:54
Postat av: Linnea Lu

Ganska bra faktiskt :D

2008-10-25 @ 12:48:02
URL: http://linnealu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0