Tuesday

Tisdag idag och väckarklockan ringde 9.15, då var det bara att hoppa in i duschen och göra sig i ordning för en dag på stan med Jennifer. Fönstershoppade ett tag  innan vi kände att det kurrade i magen och det var dags för hallonpaj på Café Vallgatan, myspys och massa skvaller som vanligt.  Fick även växlat alla mina pengar till Köpenhamnresan.

Imorgon 06.20 sitter jag och mina go vänner på ett x2000 tåg påväg mot Köpenhamn. En hel dag i en mysig huvudstad med underbara vänner och förhoppningsvis med lika mycket stålande solsken som idag, kan det bli mycket bättre? Ska få packat det sista inför resan nu och sedan är det hopp i säng, puss på er!





Kommentarer
Postat av: ida

Vilka fina bilder!

2008-10-28 @ 20:50:21
URL: http://idasjodin.devote.se
Postat av: Anonym

sv; tack så mycket. Alltid kul med fin kritik! Jättesnygga bilder föresten, det passade verkligen ihop.

2008-10-28 @ 21:35:15
Postat av: Concordia

Jag vill också ha en kool telefon.

2008-10-29 @ 23:04:10
URL: http://emira.blogg.se/
Postat av: Amanda

Cool telefon!kram

2008-10-31 @ 21:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0