Vacation

Första dagen på lovet och jag mår tipptopp, kanske beror det på mitt underbara sällskap, Sara, som flummar runt som aldrig förr.  Idag har inte många ansträngningar gjorts. Pluggat och bloggat runt med Sara är hur dagen har sett ut i stort sätt. Fick faktiskt kommit utanför dörren då jag och syrran vandrade bort till Ica och fick köpt måndagsmåstet Sofis mode. Lyckades faktiskt göra middag till hela familjen, vilket händer sådär tre gånger om året, så jag känner mig riktigt stolt. Kvällen fortsätter i samma tempo då det blir te och Sex and the city all night long. Jag vet inte vilken gång i ordningen det är som jag börjar om på den serien, 8? Ha en toppen kväll puss på er!






Kommentarer
Postat av: Matilda

Nu åker jag snart till Danmark, ha det så bra här hemma! PUSS <3

2008-10-27 @ 20:30:42
URL: http://baramatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0