Nytt i Musikhörnan

Veckans nya plattor är Veronica Maggio och Taken By Trees. Jag har länge funderat på om jag ska köpa Veronica Maggios "nya" skiva och när Skivhugget hade 50% på alla plattor så tog det inte lång tid innan kortet var draget och jag var två skivor rikare=) Ingen besvikelse på någon av skivorna, båda går på replay 24-7 men har inte haft tid att riktigt lyssna på dem, men jag gillar verkligen Verinicas annorlunda men popsvängiga sound!
Nu ska jag försöka få läst företagsekonomiläxan ,men självklart har jag p3 som pluggsälskap! Ciao



Kommentarer
Postat av: molly

sv åh, man tackar!

2008-10-01 @ 14:33:06
URL: http://mews.blogg.se/
Postat av: Berndt

Berätta mer om Taken by Trees!

2008-10-02 @ 00:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0